"Untuk melawati badai, kita harus terus berjalan bukan berhenti. Dan untuk terus berjalan ada dua hal yang terus kita bawa, iaitu KEYAKINAN & CINTA"

Epilog Seorang Hamba. Kehidupan ini memerlukan pengorbanan, waluapun pahit tetapi manisnya akan muncul di hadapan dan abadi di syurga.

Berbicara soal hati, hati memang sukar ditafsiri dan di jangka. Makanya, selalulah berbicara dengan hati bersama Pencipta, ALLAH SWT.


Saturday, February 19, 2011

kenangan itu memang best...pahit dan manis menjadi memori..=)

pejam celik pejam celik..caakk!!!dah nak habes sem 2 kan...huhu..Alhamdulillah..semua berjln dgn ok..wlaupun ada tersekat dan agak kurang tu biasala...lumrah..kadang2 ALLAH nak menguji dan kadang2 kita ni manusia tak lps dr melakukn keslpn n kesalahan..Manusia ni kdg2 mmg kena diuji..tak boleh senang ja...nanti lalai dan alpa..SEbaba tu ALLAH bg ujian, musibah n sebagaimya untuk hamba2 NYA..kerana tak nak biar kita ni terus menerus gmbra ja dgn nikmatnya...lgsung tak ingat kat ALLAH.. berterima kasih dgn ALLAH...
ok2..tak nak berleter dah..semua ni untuk dr ana n semua..peringatan ok=)
kenangan dgn kawan2...aduh...hmm...Alhamdulillah..dpt kwn2 yg baik..yg ok dan yg best..sayang u all semua...kepada semua sahabat2 roomate A-1-6..(Yg poyo2..)..thanks...kenangan kita bersama tak pernah mira lupakan..sentiasa akan dpahat di hati n minda...bnyak sngt korang semua dah ajar kira .kongsi ilmu,kongsi suku duka dan lain2..
kita ni kan agak senstv skit..tp bila kat cn ngan korang kita blh cnrtl la skit..huhu..nak buat mcm na..i kan lembut ht..
kalau selama ni k.lg ni telah bnyak membebel2..marah2..n suka terover2 tu..maaf la..kita ni tak suka bersepah2..(semua dah lali n paham)haha...kita ni bkn apa..nak latih korang lebih berdisiplin n jg kbrsihan..sesungguhnya kebersihan itu kan separuh dr iman..so..kita kena la ambil berat ckit..
nanti kita semua ni akan jd ibu n isteri..so,kena la buat persediaan dah..nanti nak jg rmah.anak2. and semua2 la...(akn2 dtg la..jgn khwn awai2) =)
k.long sayang hampa semua..wlpun ada yg terguris.terasa..dah lama k.lg lupakan..apa yg baik.kita ukirkn n pahatkan d batu..yg kurang2 n pahit2 tu kita ukit d tnah pasir kat tp pantai..biar t ombak pantai hanyutkn..=)
jgn lupa sega suka duka kita..semoga persahabatn yg terjalin tak akn terputus walaupun kita dah tah sebilik,sekatil,sekelas...tp kita tetap sehati sejiwa...haha..(*!*)
ingatlah wahai teman2...kau dan aku adalah teman seperjuangan d dunia n akhirat..kita telah melafazkn jalinan prsahabatn..jgn kita memutuskn nya...syg kamu.syg aku...we love togther...our loves is so strng n nvr brkn ok!!
hidup ini perlukan teman...perlukan kngan n pengalaman untuk melayari khpdn..(''-'')
salam sayang kasih dan ukhuwah dr k.long@mira....

No comments:

Post a Comment

hamba ALLAH..

My photo
alor setar kedah, islam, Malaysia
Kehidupan ini adalah satu perjalanan yang penuh misteri dan hikmah. Berjalanlah dengan hati yang sentiasa lapang dan positif. Syukur selalu, hidup gembira.