"Untuk melawati badai, kita harus terus berjalan bukan berhenti. Dan untuk terus berjalan ada dua hal yang terus kita bawa, iaitu KEYAKINAN & CINTA"

Epilog Seorang Hamba. Kehidupan ini memerlukan pengorbanan, waluapun pahit tetapi manisnya akan muncul di hadapan dan abadi di syurga.

Berbicara soal hati, hati memang sukar ditafsiri dan di jangka. Makanya, selalulah berbicara dengan hati bersama Pencipta, ALLAH SWT.


Friday, December 25, 2015

Nidji - Hidup Tanpa Cintamu


Lagu ini memberi kan daku satu inspirasi... inspirasi untuk terus kuat dalam mencapai dogeng cinta ku. 




Nidji - Hidup Tanpa Cintamu



Aku yang terusir jauh
Sang pemilik hati yang tersuci
Yang tersesat oleh cinta
Dan selalu dibuang jauh

Ku berlayar tanpa angin
Tak menentu arah dan tujuan
Mencari sang permataku
Yang menghilang tenggelam

Aku tak menyangka 
Begitu saja dirimu pergi

Jangan kau tinggalkan aku
Seperti ini oooh
Aku tak mampu bertahan hidup
Tanpa dirimu dan cintamu

Jangan kau tinggalkan aku
Seperti ini oooh
Memang jiwaku terlalu lemah
Tanpa dirimu, tanpa cintamu

Bersama hayatku ini
Cintamu selalu ku bawa
Sampai mati kisah ini
Cinta abadi untukmu

Tak pernah ku sangka
Dirimu pergi secepat ini

Jangan kau tinggalkan aku
Seperti ini oooh
Aku tak mampu bertahan hidup
Tanpa dirimu dan cintamu

Jangan kau tinggalkan aku
Seperti ini oooh
Memang jiwaku terlalu lemah
Tanpa dirimu, tanpa cintamu

Bersama hayatku ini
Cintamu ku bawa mati
Bersama hayatku ini
Cintamu ku bawa mati

Bersama hayatku ini
Cintamu ku bawa mati
Bersama hayatku ini
Cintamu ku bawa mati

2 comments:

hamba ALLAH..

My photo
alor setar kedah, islam, Malaysia
Kehidupan ini adalah satu perjalanan yang penuh misteri dan hikmah. Berjalanlah dengan hati yang sentiasa lapang dan positif. Syukur selalu, hidup gembira.