"Untuk melawati badai, kita harus terus berjalan bukan berhenti. Dan untuk terus berjalan ada dua hal yang terus kita bawa, iaitu KEYAKINAN & CINTA"

Epilog Seorang Hamba. Kehidupan ini memerlukan pengorbanan, waluapun pahit tetapi manisnya akan muncul di hadapan dan abadi di syurga.

Berbicara soal hati, hati memang sukar ditafsiri dan di jangka. Makanya, selalulah berbicara dengan hati bersama Pencipta, ALLAH SWT.


Thursday, January 20, 2011

boring??jom..jom..

adakah ini di katakan cinta?
adakah ini dikatakan kasih dan sayang?
ya Allah, Jika semua ini benar
engkau bimbinglah aku ya Allah..
tunjukkanlah aku jalan penyelesaiannya..
ya Allah, jika perasaan ku ini benar dan tepat,
ku amat menghargainya..alhamdulillah..
ENGKAU permudahknlah segalanya..
agar ia menjadi realiti dalam hidup ini..
semoga segala perancangan ini mndpt keredoan dr MU..
jika benar aku telah jatuh cinta pd hamba mu ini
ENGKAU bimbinglah aku ke jalan yg benar..
jika benar di adalah bakal peneman hdpku d dunid n akhrt yg dapat membmbng,mnjg n mmbw ku ke jalan mu Ya Allah..ke syurga yg indah..
bukakanlah pntu hatiku n pntu hatinya
makbulkanlah doa2 kami.. agar kami dapat di satukan dalam akad yg halal 
iaitu pernikahan..
aku pasrah andai di bukan jodohku
aku memohon padamu ya Allah,semoga aku diketemukan cinta yg sejati
dan mendapt suami yg soleh..
amin...ya rabbalalamin.  

No comments:

Post a Comment

hamba ALLAH..

My photo
alor setar kedah, islam, Malaysia
Kehidupan ini adalah satu perjalanan yang penuh misteri dan hikmah. Berjalanlah dengan hati yang sentiasa lapang dan positif. Syukur selalu, hidup gembira.